.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد يك عضو شورای شهر ؛
سرگردانی كارگران شرکتی در بروکراسی استانداری و شهرداری
شمال نيوز: بسیاری از نیروهای شرکتی با بیش از ۱۰ سال سابقه كار توانایی مدیریت سازمان و اداره‌ها را دارند اما قانون، تصدی مدیریت برای نیروهای شرکتی را منع کرده است.
سرگردانی كارگران شرکتی در بروکراسی استانداری و شهرداری

شمال نيوز: یک عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت اعلام کرد: با گذشت یک سال از مصوبه دولت برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، این کارگران در بروکراسی استانداری گیلان و شهرداری رشت سرگردان هستند.

 موسی ناصح نصیحت گو، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت نسبت به سستی در تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی انتقاد کرد و گفت: با وجود گذشت حدود یک سال از مصوبه دولت مبنی بر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و با توجه به زمان محدودی که هیات وزیران مصوب كرده بود، متاسفانه هنوز این مهم محقق نشده و نیروهای شرکتی در بروکراسی اداری استانداری و شهرداری سرگردان هستند.

او ادامه داد: بسیاری از نیروهای شرکتی با بیش از ۱۰ سال سابقه كار توانایی مدیریت سازمان و اداره‌ها را دارند اما قانون، تصدی مدیریت برای نیروهای شرکتی را منع کرده است.

ناصح نصیحت گو بار دیگر از احاله بخشی از نیروهای خدمات شهری شهرداری به بخش خصوصی انتقاد و تصریح کرد: برخی از نیروهایی که به این شکل از مدیریت شهرداری خارج شده و به شرکت‌های خصوصی واگذار شده‌اند، امنیت شغلی خود را از دست داده‌اند.

به گفته وی، مشاهده شده نیرویی که در حین کار دچار مصدومیت و در ‌‌نهایت از کار افتادگی شده است، از کار اخراج شده است.

به گزارش ایلنا ،رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر رشت افزود: آسیب یک شهروند، تبعات زیادی برای خانوده او به همراه دارد و از ریاست شورا می‌خواهم تا نیروهای شرکتی که پیش‌تر با شهرداری قرارداد داشتند، بار دیگر با تعاونی شهرداری قرارداد ببندند.

 
لیبل برچسب:


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.